Baza firm
   Baza Firm     Wyszukiwanie szczegółowe
Dodaj Firmę
  Jesteś w: AlejaFirm.pl / Marketing / Szkolenia marketingowe / Marketing Partners   Firma w dziale Szkolenia marketingowe  
Marketing Partners

Informacje o firmie:
  Akademia Marki jest usystematyzowanym programem szkoleniowym dla pracowników działów marketingu oraz pracowników firm świadczących usługi marketingowe. Materiał szkoleniowy bazuje przede wszystkim na doświadczeniach rynkowych i uczy wzorców zaczerpniętych z najlepszych praktyk marketingowych. Założycielem i dyrektorem programowym Akademii Marki jest Tomasz Ziółkowski, wieloletni menedżer i dyrektor marketingu, który przez 3 ostatnie lata swojej kariery korporacyjnej pełnił funkcję wice prezesa ds. marketingu Carlsberg Polska. Szkolił pracowników takich firm jak: Telekomunikacja Polska, Lorenz Bahlsen, Bols, Nestle, Orange, Hochland, Henkel, Panasonic, Coty, Polski Lek, Polpharma, Polbank. Wykłada marketing w ramach programów executive oraz international MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej, gościnnie prowadzi zajęcia we Francuskim Instytucie Zarządzania oraz Szkole Głównej Handlowej. W 2007 roku otrzymał prestiżową nagrodę - Highest Ranked Professor, przyznawaną przez studentów programu Executive MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Do cech wyróżniających Akademię Marki należ to, że 80% firm, które nam zaufało zdecydowało się wysłać swoich pracowników na szkolenia Akademii Markipo raz kolejny. Do firm stale współpracujących z Akademią Marki należą: Henkel. Big Star, Interia.pl, Ditel. Źródłem informacji o szkoleniach Akademii Marki jest najczęściej rekomendacja znajomych, kolegów z pracy, osób, które brały udział w szkoleniach. Uczestnicy naszych szkoleń przyjeżdżają z Gdańska, Krakowa, Kalisza, a nawet z Wiednia.

Oferta firmy:
Program Akademii Marki składa się z 6 poziomów kompetencji:

I poziom: Fundamentals of Branding- Zawiera fundamentalną wiedzę dotyczącą nowoczesnego marketingu.

II poziom: Praktyczne wykorzystanie badań rynkowych w marketingu - poświęcony jest niezbędnym narzędziom i metodologiom badawczym, analizie ich wyników.

III pziom: Tajniki skutecznych promocji - Uczestnicy będą mogli usystematyzować swoją wiedzę oraz dowiedzą się kiedy promocje są dobrym rozwiązaniem marketingowy.

IV poziom: Tworzenie i realizacja skutecznej kampanii reklamowej - Wiele przykładów udanych i nieudanych kampanii reklamowych oraz wspólne ćwiczenia.

V poziom: Tworzenie profesjonalnego biznes planu marki - Uczy, jak opracować analizę rynku, zdefiniować cele i strategie marketingowe, ułożyć plan działań i zaplanować budżet.

VI poziom: Nowoczesny marketing strategiczny ? Skupia się na badaniach strategicznych, ich analizie, tworzeniu strategii portfelowej, architektury marek oraz pozycjonowaniu ich produktów.

Dane kontaktowe:
Osoba kontaktowa:Magdalena Basiak
Tel. stacjonarny:(0-22) 899-00-28
Tel. komórkowy:601-270-833
Faks:(0-22) 899-00-28
Ulica:ZIelona 17/79
Miejscowość:Piaseczno
Kod pocztowy:05-500
Wojewodztwo: mazowieckie
NIP:9490104012
REGON:0172-44-217
Strona firmowa:www.akademiamarki.pl
E-mail:wyślij list »

Lokalizacja firmy na mapie:

 

Jak zaktualizować dane firmy?
W celu aktualizacji danych firmy zaloguj się do edycji wpisu.
Jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z przypomnienia hasła.
Jeżeli nie znasz danych logowania, skontaktuj się z nami.



  Zobacz podobne:
  piaseczno marketing
  piaseczno biznes szkolenia
  wykorzystanie badań rynkowych
  tworzenie kampanii reklamowej
  realizacja kampanii reklamowej
      Polecamy: AleFirmy.pl | FirmyOdzieżowe.pl | FirmyMotoryzacyjne.pl            AlejaFirm.pl © 2006 - 2024 | Kontakt | Dodaj firmę | Edycja wpisu | Przyciski na stronę